Wyprawianie firmowych przyjęć, wcale nie jest prostą sprawą. Zwłaszcza, gdy przedsiębiorstwo charakteryzuje spora ilość pracowników. Tego typu event to okazja, by zatrudnieni mogli poznać się trochę lepiej i nawiązać zażyłą relację z firmą, którą niejako reprezentują. Jak w szybki i skuteczny sposób zorganizować firmowe święta, z których każdy będzie zadowolony?

O tym powinni doskonale wiedzieć pracownicy firm eventowych. Zdarza się, że zgłoszenia trafiają do nich naprawdę późno, budżet jest ograniczony, a oczekiwania klientów z roku na rok, rosną.

Firmy eventowe, które posiadają już pewne doświadczenie w branży, są przygotowane na przedświąteczne boom. Poza wydarzeniami medialnymi, firmowym rebrandingiem, czy innymi okolicznościami, grudzień obfituje w ogromną ilość zleceń na firmowe eventy świąteczne.

Daj klientowi wybór

Warto zabezpieczyć swoich przed pracowników natłokiem obowiązków. Wystarczy skonstruować czytelną stronę internetową, która będzie przedstawiać różne warianty imprez. Dzięki temu klient będzie miał możliwość dokonania samodzielnego wyboru, którego cena także będzie z góry znana. Takie rozwiązanie ograniczy kontakt pracownika z klientem do samego uściślenia ważnych szczegółów wydarzenia.

Nasze meble bankietowe idealnie sprawdzają się w takich sytuacjach, ponieważ charakteryzuje je doskonały design oraz solidne wykonanie. Firma eventowa, posiadająca tego typu akcesoria pod wynajem, pokaże swój prestiż oraz profesjonalizm.

Klient, który zobaczy, że jego firmowe święta mogą mieć zarówno charakter kameralny, jak i bardzo wystawny, z pewnością zagłębi się w szczegóły oferty Twojej firmy eventowej.

Bądź uprzejmy i konkretny

Zdarza się, że zorganizowanie imprezy świątecznej danej firmy, pada na barki mało doświadczonych pracowników. W związku z tym, jako reprezentant firmy eventowej, musisz być przygotowany na to, że ze strony zleceniodawcy nie zostaną zadane pewne ważne pytania dotyczące imprezy.

Poza stroną internetową, na której powinny znaleźć się podstawowe informacje, sam staraj się pytać potencjalnego klienta o rzeczy, które Twoim zdaniem są istotne. Zwróć uwagę na formę artykułowanych wypowiedzi – klient nie powinien się zorientować, że jakieś niedopowiedzenia mogły wynikać z jego niekompetencji. Staraj się tego nie insynuować.

Przygotowanie techniczne

Poza ciekawymi akcesoriami, stołami oraz krzesłami bankietowymi, pamiętaj o zatrudnianiu profesjonalistów, montujących np. sprzęt grający, czy oświetlenie na sali. Eventy świąteczne kojarzą się z hucznymi wydarzeniami, które wymagają wielopłaszczyznowego przygotowania.

Catering

Warto zadbać o przekąski na zimno oraz na ciepło. Oczywiście firma eventowa nie musi mieć swoich osobistych kucharzy, jednak kontakty z dobrymi dostawcami cateringu, z pewnością wyjdą Ci na korzyść. Poza ewentualnym zarobkiem, wynikającym z polecenia komuś klienta, istotna jest sprawdzona jakość polecanej usługi. Klient, który spostrzeże, że Twoja firma eventowa sprawnie zaopatruje jego wydarzenie we wszystkie niezbędne usługi, z pewnością odezwie się w przyszłości.